Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel oferuje luksusowe, przestronne pokoje z balkonem i z przepięknym widokiem na szczyty tatrzańskich gór. W skład wyposażenia każdego z pokoi wchodzi: płaski TV, lodówka, czajnik, prysznic oraz biurko. Wystrój sprawia, że chce się tam zostać jak najdłużej.
W hotelowej restauracji spróbujemy kuchni regionalnej i polskiej, a na życzenie; bezglutenowej czy wegetariańskiej.W klimatycznej winnicy można skosztować doskonałego lokalnego wina.
W strefie Wellness znajduje się przeszklony basen - można kąpać się niemal w promieniach porannego słońca, potem udać się do relaksującego jacuzzi i skorzystać z sauny.
Spędzając urlop w hotelu Paryskim warto udać się na pieszą wyprawę np. na sławny Giewont, przejażdżkę quadami po najpiękniejszych górskich terenach czy też do Teatru Witkacego.
Dla aktywnych 1,5 km od obiektu znajduje się Aqua Park Zakopane, a o 2,5 km oddalona jest narciarska stacja Harenda.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Paryski Sp. z o.o., ul. Marii Zientary-Malewskiej 20B, 10-302 Olsztyn, NIP: 7393881715
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Paryski Art & Business . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".