Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w praktyczne łazienki, TV, WiFi, minibarek i sejf. Jasne wnętrza, z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych i wspaniałym widokiem z okien na panoramę miasta i Śnieżkę, pozwalają na relaks w komfortowych warunkach. Dla gości przygotowano kosmetyki, ręczniki, szlafroki, kapcie oraz indywidualnie sterowaną klimatyzację dla każdego pokoju.
Dla odpoczynku ciała i ducha Hotel Sky Business zaprasza do strefy SPA & Wellness obejmującej basen, saunę oraz małą grotę solno-jodową. Dodatkowo przygotowywana jest łaźnia turecka, a za opłatą (25 zł) można korzystać z siłowni.
Dla relaksu na świeżym powietrzu hotel zorganizował dla swoich gości strefę Sky Light – dostępną w okresie letnim plażę na dachu Hotelu Gwarna oraz klub nocny. Piasek niczym z plaży, specjalne gatunki palm i wygodne plażowe meble z muzyką w tle pozwalają na relaks w niepowtarzalnym klimacie. Do dyspozycji gości na dachu jest też zaopatrzony bar, a także wyciszony parkiet, gdzie grają najlepsi DJ-e z Polski.
Na miłośników przyrody w Legnicy czeka klimatyczna palmiarnia, a w niedalekiej odległości w Kunicach można pojeździć konno. W pobliżu Legnicy, w Jaworze, zlokalizowany jest Kościół Pokoju, który został wpisany na listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. W samej Legnicy warto zobaczyć Zamek Piastowski - jeden z najstarszych w Polsce, neogotycką Katedrę św. Piotra i Pawła, muzeum miedzi, czy też po prostu obejrzeć urocze Kamieniczki Śledziówki.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Galeria Gwarna Sp. z o.o. , Złotoryjska 30, 59-220 Legnica, NIP: 8862821578
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sky Business Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".