Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotelowe pokoje są klasycznie urządzone i utrzymane w morskich, ciepłych kolorach. Do dyspozycji są pokoje, które pomieszczą od dwóch do pięciu osób a w ich wyposażeniu jest: telewizor, mini bar, bezprzewodowy internet, sejf, klimatyzacja oraz lodówka i czajnik. Pokoje posiadają balkon z widokiem na morze.
Hotelowa restauracja oferuje lokalne potrawy, głównie z ryb i owoców morza.
Hotel Zagreb posiada bogate zaplecze rekreacyjne.
Dla miłośników wodnych szaleństw jest basen kryty/odkryty. Centrum odnowy biologicznej umożliwia gościom zregenerowanie sił, a dla lubiących relaks hotel oferuje saunę, jacuzzi i gabinet masażu. Sportowcy również odnajdą coś dla siebie, ponieważ hotel gwarantuje kort tenisowy, boisko do siatkówki oraz plac do mini golfa i golfa, a dla chcących wylać ostatnie poty świetnie wyposażoną w nowoczesny sprzęt siłownię.
Podczas odpoczynku w tym miejscu, oprócz kąpieli słonecznych, warto zażywać też te morskie. Dla aktywnych jest możliwość wzięcia udziału w nurkowaniu oraz rejsach jachtami. Warto skorzystać z możliwości trekingowych w pobliskich Wlebitach, czyli paśmie gór Dynarskich - są to masywy wapienne, które sięgają 1700 m npm.W centrum miasteczka znajduje się betonowa plaża ze schodkami, które prowadzą wprost do morza.
Hotel Zagreb to obiekt przyjazny Rodzinom z dziećmi. W okolicy znajduje się Park Narodowy dla alpinistów I wolnych spinaczy. Zatoka Zavratnica, skalista wyspa Pag, oraz system 16 jezior z wodospadami.
Atrakcje w Chorwacji:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Baltik d.o.o, Tatjane Marinić 13, 10430 Samobor, NIP: HR 86278653451
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Zagreb. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".