Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
W wystroju dominuje styl średniowieczny wzbogacony elementami kamienia i drewna. Kamienne płaskorzeźby w kształcie zwierząt oraz malowidła w pełni oddają charakter tego miejsca i jednocześnie podkreślają jego wyjątkowość.
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne, klimatycznie urządzone pokoje, z których każdy posiada dostęp do łazienki z kabiną prysznicową i wyposażony jest w: telewizor LCD, telefon, lodówkę, sejf oraz bezprzewodowy internet WiFi.
Hotelowa restauracja o wdzięcznej nazwie "U Hochoła" specjalizuje się w tradycyjnej kuchni polskiej. Jest to duża sala o niespotykanym klimacie z dużymi marmurowymi ławami i mniejszymi 2-3 osobowymi drewnianymi stolikami. Całość oświetlona jest ciepłym światłem świec, a w tle przygrywa muzyka. Mniejsza sala zwana piwniczką "U Hochoła" znajduje się na poziomie -1 i jest idealna dla grup ceniących kameralność.
W Hotelu Agat znajduje się sauna sucha dostępna w godzinach 18:00-22:00. Dodatkowo, goście mogą skorzystać ze strefy wellness i SPA w Hotelu Kryształ (150 m), gdzie znajdują się m.in. piętnastometrowy basen, trzy rodzaje saun, jacuzzi, pokój ciszy oraz profesjonalne gabinety kosmetyczne i gabinety do masażu.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Firma Handlowo-usługowa Agat Zbigniew Hochół, ul. 1 Maja 19, 58-580 Szklarska Poręba, NIP: 6110151252
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Agat. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".