Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i przytulne pokoje w klasycznym stylu. Pokoje są wyposażone w telewizor, lodówkę i suszarkę do włosów. Do dyspozycji gości jest prywatna łazienka z prysznicem lub wanną. W pomieszczeniach jest dostępny bezprzewodowy internet. W hotelu znajduje się również winda.
Na obszarze obiektu znajduje się kawiarnia i restauracja Ambrozia. Restauracja oferuje wiele lokalnych specjałów, przygotowanych ze świeżych i dobrych jakościowo produktów. Wnętrza urządzono w stylu vintage, a na zewnątrz znajduje się letni, zadaszony taras. Jedną z największych atrakcji tego miejsca jest muzyka na żywo. We wnętrzu hotelu znajduje się druga restauracja o nazwie Mandola, gdzie goście mogą skorzystać z oferty śniadaniowej i obiadokolacji w formie bufetu.
Centrum odnowy biologicznej w Hotelu Piroska to idealne miejsce na relaks. Goście mogą skorzystać z wielu zabiegów, basenu i salonu piękności. Do dyspozycji jest basen kryty, zewnętrzny i basen dla dzieci. Obiekt oferuje różnego rodzaju masaże oraz sauny, takie jak:
W strefie SPA&wellness znajduje się również salon piękności, gdzie można skorzystać z usług fryzjerskich czy solarium.
W ciepłe dni goście mogą skorzystać z przestronnego ogrodu. Dla dzieci przygotowano programy animacji oraz sale zabaw, gdzie można znaleźć konsole do gry, stół do ping-ponga, bilard czy gry planszowe dla całej rodziny. Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw oraz wypożyczalnia rowerów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Piroska Kft. , Kosstuh u. 60, H9737 Buk, NIP: HU 10629488
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Piroska. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".