Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano 123 gustownie urządzone pokoje, w tym pokoje typu standard, junior suites, apartamenty i rodzinne. Cztery pokoje zostały dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Każdy pokój wyposażony jest w: sejf, telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi, radio, telefon, minibar, klimatyzację, ręczniki, suszarkę do włosów, łazienkę z kabiną prysznicową.
Każdy dzień rozpoczyna się śniadaniem w formie bogatego bufetu ze świeżo wypiekanym na miejscu pieczywem i doskonałymi lokalnymi produktami, na których oparte jest całe menu.
Mjus World to doskonałe miejsce na wypoczynek. W strefie SPA & Wellness znajdują się wewnętrzne i wewnętrzne baseny z wodą termalną, łaźnia parowa, łaźnia rzymska, biosauna, sauna fińska, jacuzzi i osiem gabinetów zabiegowych. Ponadto, na terenie kompleksu goście mogą skorzystać z siłowni, kręgielni, kortu tenisowego, mini golfa, bilarda, ping ponga.
Z myślą o najmłodszych przygotowano kąciki zabaw, zjeżdżalnie oraz brodzik dla dzieci.
Bez wątpienia, najcenniejszym zabytkiem są zabudowania barokowego Pałacu Batthyanych. Został on wzniesiony w pierwszej połowie XVIII wieku w miejscu, w którym wcześniej znajdował się średniowieczny zamek obronny. Pałac otoczony jest 30-hektarowym francuskim parkiem krajobrazowym wypełnionym 250-letnimi tulipanami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Kristilla Szolgaltato es Kereskedelmi Kft., Rakoczi 154, 9900 Kormend, NIP: 13688174218
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Mjus World. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".