Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano eleganckie i przestronne pokoje. Wnętrza są wyposażone w płaski telewizor z telewizją kablową, sejf, klimatyzację, sprzęt do prasowania, zestaw do parzenie kawy i herbaty. Każdy gość ma do dyspozycji prywatną łazienkę z zestawem kosmetyków i suszarką.
W hotelu znajduje się świetna restauracja, która stanowi jeden z największych atutów tego miejsca. Dzięki wybitnemu Szefowi Kuchni wszystkie dania są przygotowywana z jak największą starannością. Szeroki wybór posiłków sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Karta menu jest modyfikowana co kwartał, dodawane są do niej sezonowe dania oparte na trendach kulinarnych. Wszystkie posiłki są przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów. Wnętrze restauracji jest nowoczesne i eleganckie. Restauracja Qualita może również pochwalić się wieloma wyróżnieniami i rekomendacjami. Przedstawiciele Restaurant Week stwierdzili, że jest to najlepsza restauracja w mieście.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wygrana Q Hotel Sp. z o. o. Sp. k, ul. Juliusza Lea 202 A, 30-133 Kraków, NIP: 5851465405
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Q Hotel Plus Kraków. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".