Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przytulne i przestronne pokoje, urządzone w klasycznym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor LCD, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Goście mają możliwość korzystania z oferty restauracji w Hotelu Skalnym. Podawane są tam dania kuchni polskiej i europejskiej Posiłki są przygotowywane z jak największą dbałością o smak i jakość użytych składników. Przeszklone ściany restauracji pozwalają na podziwianie malowniczych krajobrazów Bieszczad. W restauracji jest także szeroki wybór win ze Słowacji, Węgier, Gruzji i Polski.
W budynku głównym kompleksu Skalny zlokalizowana jest strefa Wellness & SPA, gdzie znajduje się:
Aktywni goście mogą skorzystać z wypożyczalni rowerów czy nart. Oprócz tego niedaleko obiektu znajdują się korty tenisowe z wypożyczalnią sprzętu. Dom na Skale oferuje czarter jachtów, umożliwiając korzystanie z uroków Jeziora Solińskiego.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Relavia Sp. z o. o., Zdrojowa 11, 38-610 Polańczyk, NIP: 9462519675
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Dom na Skale . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".