Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przytulne i komfortowe pokoje, urządzone w eleganckim stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf, minibar, telefon i czajnik elektryczny. W prywatnych łazienkach znajduje się kabina prysznicowa, suszarka do włosów, ręczniki oraz zestaw kosmetyków.
W hotelowej restauracji Deja Vu podawane są pyszne dania kuchni międzynarodowej i regionalnej. Goście mogą codziennie zjeść wyśmienite śniadanie w formie urozmaiconego bufetu. W obiekcie znajduje się również winiarnia oferująca szeroki wybór win.
W hotelu znajduje się kryty basen, sauna oraz centrum fitness. Oprócz tego goście mogą skorzystać z bogatej oferty Spa Etno. Wykonywane są tam różnego rodzaju zabiegi pielęgnacyjne i upiększające takie jak maseczki, peelingi i kąpiele. Oprócz tego w gabinecie masażu wykonywane są masaże klasyczne czy z użyciem olejków.
W Poniewieżu warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: UAB Via Unica, ul. Kranto g. 24, LT-35173 Penevezys, NIP: LT 482589314
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Romantic Boutique Hotel & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".