Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano 100 miejsc noclegowych w 48 komfortowo urządzonych pokojach (45 pokoi typu Twin, 2 pokoje typu Triple, 1 pokój typu Superior). Wszystkie pokoje wyposażone są w nowoczesne łazienki, TV, WiFi, ręczniki, suszarki.
Restauracja Picaro znajdująca się przy hotelu, serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej w formie bogatego bufetu. Wykwalifikowany personel dba o każdy szczegół i zadowolenie gości. Restauracja czynna jest 7 dni w tygodniu w godzinach 6:00 – 24:00.
Kilkanaście minut spacerem od hotelu znajduje się Bolesławiecki Park Wodny Orka, gdzie z całą rodziną można spędzić czas na jednym z basenów, pozjeżdżać na wodnych zjeżdżalniach czy skorzystać z sauny bądź siłowni.
Przy hotelu znajduje się duży, monitorowany 24 h, bezpłatny dla gości hotelowych parking.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Citronex MOP Sp. z o.o. S.K., ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 64, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6152021413
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Picaro Kraśnik. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".