Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Opera oferuje swoim gościom zakwaterowanie w eleganckich i komfortowo urządzonych pokojach w stylu angielskim. Nazwy pokoi odwołują się do największych arcydzieł sceny operowej. Wszystkie pokoje otrzymały imiona ponadczasowych bohaterów, takich jak Tosca, Faust, Otello, Figaro czy Carmen. Na wyposażeniu pokoju znajduje się: bezprzewodowe łącze internetowe Wi-Fi, lodówka, sejf, telefon, biurko, łazienka z kabiną prysznicową, na życzenie gości hotel udostępnia suszarki do włosów, żelazka i deski do prasowania.
Znajdujące się na miejscu centrum spa oferuje gościom hotelowym: jacuzzi, saunę i centrum wellness. Goście mogą korzystać z szerokiej gamy masaży wykonywanych przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę.
W wyniku połączenia kreatywności z tradycją powstają niezwykle smaczne dania kuchni polskiej. Szef Kuchni wykorzystuje wyłącznie świeże i sezonowe produkty, co gwarantuje wysoką jakość serwowanych potraw.
Monciak (ul. Bohaterów Monte Cassino) - główny deptak w mieście, tłoczny, kolorowy i głośny, z zabytkowymi kamienicami, z knajpkami i pamiątkami. Przy Monciaku stoi Krzywy Dom - jeden z symboli miasta.
Drewniane molo w Sopocie - najdłuższe molo w Polsce i Europie o długości ponad 500 m, zbudowane na początku XIX wieku, niekwestionowany symbol Sopotu, bardzo chętnie odwiedzany przez turystów
Opera Leśna w Sopocie - zadaszony amfiteatr, uchodzący w opinii fachowców za jeden z najznakomitszych pod względem akustyki obiektów w Europie - gości rokrocznie sławy muzyki klasycznej oraz popularnej, dając radość tysiącom melomanów. Występowały tu takie sławy jak: James Brown, Charles Aznavour, Whitney Houston, Annie Lennox, sir Elton John czy Lionel Richie, Bryan Adams i Simply Red. Na deskach Opery Leśnej od ponad 30 lat odbywa się Międzynarodowy Festiwal Piosenki - Sopot Festival.
Marina - Sopocka przystań jachtowa zlokalizowana na końcu molo działa od 2011 roku. W trzech basenach mogą zacumować 103 jednostki. Nowa przystań podniosła atrakcyjność miasta, a także przyczyniła się do zabezpieczenia symbolu Sopotu przed zgubnym działaniem fal i wiatru.
Hipodrom - Sopocki hipodrom jest jednym z trzech tego typu obiektów w Polsce. Doskonała bieżnia i malownicze położenie - sąsiedztwo zalesionych wzgórz morenowych i Zatoki Gdańskiej - stawia go wysoko w rankingach hipicznych obiektów sportowych. Na sopockim hipodromie organizowane są prestiżowe Międzynarodowe Zawody w Skokach CSIO. Hipodrom posiada także trawiasty plac parkurowy, miejsce widowiskowych zawodów we Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mariusz Lauda LAMAR Usługi Hotelarsko - Gastronomiczne, Kombatantów 24A/4, 81-519 Gdynia, NIP: 5931825159
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Opera. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".