Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Aparthotel Invite spełnia standardy Triverna
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne apartamenty i pokoje, urządzone w eleganckim i nowoczesnym stylu. Wnętrza są wyposażone w dwa łóżka kontynentalne z możliwością łączenia, aneks kuchenny (akcesoria kuchenne na życzenie), telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę. W niektórych pokojach i apartamentach znajduje się balkon. Apartament Junior podzielony jest na dwa oddzielne pokoje i posiada dodatkową rozkładaną sofę.
Hotelową restaurację Menu Motto charakteryzuje nowoczesne spojrzenie na tradycyjną polską kuchnię. Bazą menu są specjalnie dobrane składniki z regionu województwa dolnośląskiego. Śniadania podawane są w formie urozmaiconego bufetu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.26 m2
maks. 2 osoby
37 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
We Wrocławiu warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: INVITE Sp. z o. o., ul. Hubska 54, 50-502 Wrocław, NIP: 8992779225
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel Invite. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!