Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wind Hotel to kameralny, komfortowy obiekt położony zaledwie 500 metrów od jednej z najpiękniejszych plaż w Polsce.
Do dyspozycji gości są pokoje w 4 kategoriach, wszystkie wyposażone w czajnik, chłodziarkę, telewizor 32 cale, bezprzewodowy internet WiFi oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i kompletem ręczników. Prawie wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras. Apartamenty posiadają aneksy kuchenne z płytą indukcyjną, zmywarką i kuchenką mikrofalową.
Hotel posiada własną restaurację serwującą dania a la carte. Największą popularnością cieszy się smażony dorsz oraz burgery szefa kuchni. Dzień zaczyna się od obfitych śniadań w formie bufetu i świeżo mielonej kawy (ekspres z ceramicznym młynkiem serwuje espresso, cappuccino, kawę z mlekiem). W sezonie można cieszyć się posiłkiem na świeżym powietrzu, a także skorzystać z grilla.
Dodatkowe atrakcje to taras i nowocześnie wyposażona siłownia. Stół do ping ponga oraz pokój gier mogą okazać się doskonałym pomysłem na urozmaicenie czasu wolnego.
Z myślą o najmłodszych przygotowano plac zabaw na zewnątrz oraz pokój zabaw wewnątrz. Na sali restauracyjnej są dostępne wysokie krzesełka a karta menu zawiera również dania dla dzieci.
Niedaleko stąd też do Kołobrzegu (około 8 km), gdzie zobaczyć można:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Miramar Kamil Kobyliński, ul. Bałtycka 8, 78-132 Grzybowo, NIP: 6711672062
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Wind Hotel . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".