Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pokoje hotelowe zostały zaaranżowane z myślą o wygodzie pracy i komforcie Gości. W każdym z nich znajdują się zaawansowane technologiczne rozwiązania typu SMART, indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna. Całość dopełnia widok na przepiękną okolicę zabytkowego Gdańska. W wyposażeniu także zestaw do parzenia kawy i herbaty, dostęp do internetu Wi-Fi, a także łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i ręcznikami.
Strefa Wellness w Hotelu Number One to ponad 450 m2 relaksu. Jej sercem jest basen o krystalicznie czystej wodzie. Wielbiciele kąpieli relaksacyjnych mogą skorzystać z biczy wodnych oraz przeciwprądów. Dla gości przygotowano także jacuzzi, saunę suchą i mokrą oraz siłownię wyposażoną w specjalistyczny sprzęt.
Basen i SPA One Harmony znajdują się w kompleksie budynków, w którym mieści się Hotel SPA. Wejście do SPA jest oddalone od głównego wejścia do Hotelu o 15 metrów. Dbając o komfort i bezpieczeństwo Gości, wejście na basen jest ograniczone czasowo (100 min), obowiązuje również limit miejsc (40 osób).
Restauracja Hotelu Number One przyciąga bogactwem smaków i aromatów. W nowocześnie zaaranżowanym wnętrzu rano serwowany jest codziennie modyfikowany bufet śniadaniowy, zawsze przygotowywany na bazie świeżych i naturalnych produktów.
Wyspa Sobieszewska (oddalona od Hotelu Number One o 15 km) to najdalej na wschód wysunięta część Gdańska obdarzona sporymi walorami przyrodniczymi i turystycznymi, a do tego łatwo dostępna przy użyciu miejskiej komunikacji. Nadmorski las, kilka kilometrów szerokiej plaży oraz możliwość podglądania życia dzikich ptaków i kilka unikalnych atrakcji turystycznych sprawia, że Wyspa Sobieszewska cieszy się zainteresowaniem zarówno turystów jak i mieszkańców Gdańska.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: City Apart Management Sp. z o.o., ul. Gajowa 31 B, 83-251 Pinczyn, NIP: 5922178134
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Number One by Grano. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".