Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Ilan oferuje swoim gościom zakwaterowanie w pokojach typu Standard. Charakteryzują się one klasycznym wystrojem i podwyższonym standardem. Ciepłe, stonowane barwy zastosowane w pomieszczeniach sprawiają, że goście odnajdują tu spokój. Każdy z pokoi wyposażony jest w bezpłatny dostęp do szerokopasmowego Internetu WIFI (25 MB/s), telewizor LCD, minibarek, elegancką łazienkę z kabiną prysznicową, suszarkę do włosów, lusterko kosmetyczne oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Restauracja The Olive jest synergią kuchni staropolskiej i żydowskiej. Jest to miejsce, w którym goście skosztują najlepszych dań przygotowywanych zgodnie z ponad 100-letnią recepturą, ale serwowanych w nowych aranżacjach. Dania dopełnia bogata oferta win, które sprowadzane są z wyselekcjonowanych, uznanych na świecie winnic. Restauracja The Olive poszczycić się może wysoką jakością serwowanych pakietów koszernych, uznanych przez specjalistów certyfikatami.
Na chwilę oddechu warto się udać do hotelowego lobby baru The Salt - to właśnie tu można zakosztować wyśmienitej kawy lub herbaty, zasmakować w przepysznych deserach oraz wieczorową porą delektować się wyśmienitymi trunkami. Wszystko to wzbogaci klimatyczna muzyka klezmerska.
Hotel Ilan do dyspozycji gości oddaje suchą saunę i centrum fitness. Dla chętnych jest możliwość zwiedzania synagogi znajdującej się w budynku Jeszywas Chachmej. Pochodząca z 1930 r synagoga została otwarta po remoncie w 2007 roku.
Lublin wyróżnia się niecodzienną atmosferą, mimo licznych turystów, panuje tu atmosfera spokoju, a Starówka oferuje wiele cennych i pięknych zabytków. Spotyka się też żydowskie pamiątki, jak synagogi, kirkuty czy mykwy.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AVIR Sp. z o.o., ul. Domaniewska 35 / 81, 02-672 Warszawa, NIP: 5252463771
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ilan. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".