Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały apartamenty o powierzchni od 40 do 90 m2. Każdy apartament podzielony jest na aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem (naczynia, lodówka, kuchnia elektryczna dwupalnikowa), niezależną sypialnię oraz dużą łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną. W apartamencie jest też żelazko, deska do prasowania oraz ręczniki.
W obiekcie znajduje się sala bilardowa wyposażona w profesjonalny stół do gry. Goście mogą korzystać z sali bezpłatnie.
W 2008 roku powstało Muzeum Kanału "Dętka" - najmłodszy oddział Muzeum Miasta Łodzi. Można w nim odkryć nieznane dotąd fakty z historii miasta. Muzeum mieści się pod placem Wolności, w zabytkowym zbiorniku na wodę deszczową z 1926 roku. Sam podziemny labirynt robi ogromne wrażenie: są to blisko 4 tysiące kilometrów wodociągów i kanałów.
Najbardziej reprezentacyjną ulicą Łodzi jest ulica Piotrkowska. Liczy ona około 4200 metrów, co czyni ją najdłuższą ulicą handlową w Europie. Po obu stronach tego deptaka rozsiane są liczne sklepy, puby i restauracje. Można też przejechać się rikszą lub turystycznym tramwajem w stylu retro.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mastro Sp. z o.o. , ul. Duńska 1, 91-204 Łódź, NIP: 9471936705
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aurora Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".