Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały 33 stylowo urządzone pokoje wyposażone w: telewizor LCD, radio, telefon, bezprzewodowy internet oraz kącik kawowy. W każdym pokoju znajduje się łazienka z kabiną prysznicową.
W hotelowej restauracji serwowane są dania kuchni polskiej. Każda potrawa to efekt starannej pracy tutejszych kucharzy połączonej z najwyższej jakości produktami.
Amatorzy niepowtarzalnych drinków mogą spędzić czas w stylowej klubokawiarni. Na gości czekają również miejsca na tarasie, gdzie zachwyca widok gór i koi szum strumienia.
PKS Szklarska Poręba - 100 m; Muzeum Mineralogiczne - 1 km; Park Dinozaurów - 1,8 km
Zarówno latem, jak i zimą, nie brakuje tu atrakcji. W śnieżne dni króluje narciarstwo biegowe i zjazdowe, a także skituring. Z kolei, w cieplejsze miesiące można wyruszyć na liczne trasy rowerowe lub szlaki, w tym dużą Sztaudyngerowską Trasę Turystyczną łączącą krajobrazy z dziełami mistrza krótkiej formy - Jana Sztaudyngera.
Atrakcje w Szklarskiej Porębie
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GENT PROJEKT 1 Sp. z o.o., Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa, NIP: 5252764969
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Szrenicowy Dwór. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".