Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Bristol Aparthotel spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Bristol Aparthotel oferuje swoim gościom noclegi w przestronnych i nowoczesnych apartamentach o powierzchniach od 25 m2 do 50 m2, każdy z własnym balkonem lub tarasem oraz funkcjonalnym aneksem kuchennym. Apartamenty wykończone są najlepszej jakości materiałami, zgodnie z wysokimi standardami hotelowymi, nawiązując wystrojem do uzdrowiskowego hotelu Bristol**** Art & Medical SPA. Dodatkową atrakcją Bristol Aparthotel jest taras na dachu, na którym można wypoczywać w słoneczne dni.
Goście Bristol Aparthotel mogą korzystać z bazy zabiegowej oraz strefy spa & wellness pobliskiego Bristol **** Art & Medical SPA. W skład kompleksu wchodzą:
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
27 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
27 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Nie zawiodą się także turyści ceniący spokojniejsze formy wypoczynku. Czeka tutaj na nich bogactwo dóbr naturalnych i kulturowych. Osobom, które upodobały sobie kontakt z przyrodą polecamy spacer po lesie połączony z grzybobraniem, wędkowanie nad brzegiem rzeki Nidy, spacery w otoczeniu przyrody po trasach turystycznych i „własnymi ścieżkami”, czy poznawanie ziołowego zaplecza legendarnych łąk Ponidzia. Chwile wytchnienia zapewni także park zdrojowy, gdzie w sezonie letnim odbywają się liczne koncerty i imprezy kulturalne.
Wokół Buska na uwagę zasługują również:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Fontia sp. z o.o., 1 Maja 1, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 9591457812
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Bristol Aparthotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!