Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano eleganckie i przestronne pokoje. Wnętrza są wyposażone w sejf, minibar, telewizor, podgrzewaną podłogę, bezprzewodowy internet i klimatyzację. Każdy gość ma do dyspozycji prywatną łazienkę.
Na terenie obiektu znajdują się trzy restauracje. Każda z nich oferuje szeroki wybór urozmaiconych i wykwintnych dań. Niesamowite widoki i eleganckie wnętrza zapewnią przyjemną atmosferę. Posiłki są starannie przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów. Szczególną dbałość przykłada się do selekcjonowania odpowiednich składników. Część produktów pochodzi z ich własnych ogrodów.
W obszarze obiektu znajduje się strefa wellness&spa. Jest to idealne miejsce na relaks i zadbanie o siebie. Esperanza Spa oferuje m.in.:
Dla gości przygotowano wiele atrakcji i możliwości aktywnego spędzenia czasu. Do dyspozycji gości oddano:
Istnieje również możliwość wypożyczenia łódki, kajaków, rowerów wodnych i wędek.
Niedaleko znajduje się również dawna stolica Litwy - Troki, gdzie na turystów czeka m.in. Zamek Trocki.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: UAB Esperanza Resort , Traku raj., 21282 Paunguriai, NIP: LT 100011372413
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Esperanza Resort & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".