Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 12 wysokiej klasy pokoi jednoosobowych, 37 pokoi dwuosobowych z dwoma łóżkami typu twin, 1 pokój dla niepełnosprawnych, 2 pokoje typu executive z dużym łóżkiem małżeńskim, 1 apartament typu biznes z salonem konferencyjnym oraz 1 apartament rodzinny z przytulnym pokojem dziennym. Każdy pokój wyposażony jest w: szybki internet (20Mbps)przewodowy i bezprzewodowy, telewizor z telewizją satelitarną, biurko z litego drewna i skórzane fotele, wygodne łóżka z zagłówkiem oprawionym w ekologiczną skórę oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną.
W restauracji Tamarynd dzień zaczyna się od pysznego śniadania i aromatycznej kawy, a w każdej chwili można skosztować doskonałych dań kuchni śródziemnomorskiej. Z kolei hotelowy bar serwuje orzeźwiające koktajle i drinki.
Na terenie obiektu działa całodobowa siłownia.
Na terenie parku miejskiego im. Leona Kruczkowskiego, z dala od ruchu i zgiełku, działa Egzotarium. Jego budowę zakończono w 1956 roku. Część botaniczna obejmuje 80 gatunków roślin z różnych stref klimatycznych i geograficznych świata. Jest też część prezentująca faunę, a w niej m.in. chomik syberyjski, myszoskoczki, pieski preriowe, węże, kameleony, krokodyle.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MHotels Sp. z o.o. , Wojska Polskiego 199, 41-208 Sosnowiec, NIP: 6443500006
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest MHotel Sosnowiec. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".