Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe i przestronne apartamenty wyposażone w: telewizor LCD, bezprzewodowy dostęp do internetu, aneks kuchenny, łazienkę z kabiną prysznicową, suszarkę do włosów i zestaw kosmetyków.
W sąsiadującym z apartamentami hotelu Number One by Grano znajduje się stylowa restauracja, w której dzień rozpoczyna się bogatym bufetem śniadaniowym. W karcie dominują dania inspirowane kuchnią włoską, a w każdym daniu doskonała jakość produktów łączy się z bogatym doświadczeniem i kunsztem Szefa Kuchni.
Goście mogą korzystać ze strefy wellness, w której znajduje się: basen wewnętrzny, bicze wodne, przeciwprądy, sauna oraz doskonale wyposażona siłownia. Basen i SPA One Harmony znajdują się w kompleksie budynków, w którym mieści się Hotel SPA. Dbając o komfort i bezpieczeństwo Gości, wejście na basen jest ograniczone czasowo (100 min), obowiązuje również limit miejsc.
Na terenie miasta znajduje się wiele ciekawych zabytków i atrakcji m.in. Ratusz Głównego Miasta, Dwór Artusa, Dom Uphagenów oraz Bazylika Mariacka Wniebowzięcia NMP, czyli największa na świecie średniowieczna świątynia z cegły.
W Gdańsku co roku odbywa się Jarmark św. Dominika, na który zjeżdżają handlowcy, artyści, rzemieślnicy i kolekcjonerzy z Polski i świata.
Warto zobaczyć
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: City Apart Management Sp. z o.o., ul. Gajowa 31 B, 83-251 Pinczyn, NIP: 5922178134
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grano Apartments Nowa Motława. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".