Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały kameralne, urządzone ze smakiem pokoje, z których każdy wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi, łazienkę z kabiną prysznicową.
Restauracja Przedwiośnie w EVA Park to połączenie filozofii slow food, kuchni fusion, diety vitalnej. Skosztuj kuchni nie tylko wykwintnej, ale także inspirowanej naturą.
Niewątpliwą zaletą obiektu jest bliskość Parku Zdrojowego oraz Tężni Solankowych, gdzie można zażywać inhalacji i korzystać z dobrodziejstw uzdrowiska. Osoby spragnione relaksu SPA mogą skorzystać z kompleksu SPA & Wellness mieszczącego się w sąsiadującym hotelu Eva Park Life & SPA.
W przepięknych ogrodach znaleźć można przedwojenne wille oraz pałace m.in. Willa „Świt” (róg ul. Żeromskiego 4 i Sienkiewicza), w której obecnie znajduje się dom pamięci pisarza Stefana Żeromskiego. Z kolei w Willi le Fleur (ul. Szpitalna 14) czeka na zwiedzających wystawa obejmująca m.in. malarstwo, rzeźbę oraz grafikę artystów polskich i żydowskich, działających w pierwszej połowie XX wieku we Francji.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Uzdrowisko Konstancin-Zdrój S.A. , ul. Sue Ryder 1, 05-520 Konstancin-Jeziorna, NIP: 1230004427
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Konstancja. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".