Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przestronne i komfortowe pokoje oraz apartamenty, urządzone w eleganckim i nowoczesnym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, telefon i lodówkę. W każdym pokoju i apartamencie znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową i ręcznikami. W apartamentach goście mają do dyspozycji również taras.
W hotelowej restauracji można zjeść pysznie dania kuchni polskiej i europejskiej. Posiłki są przygotowywane z jak największą starannością ze świeżych i dobrej jakości składników. Wnętrza restauracji są utrzymane w szarej kolorystyce i urządzone w eleganckim stylu.
W obiekcie znajduje się strefa SPA, gdzie można skorzystać z szerokiej oferty zabiegów i zasięgnąć chwili relaksu. W strefie SPA znajduje się:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA Ryszard Czajka, ul. Królewice 93, 28-512 Bejsce, NIP: 6621066122
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pałac Lacon. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".