Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel oferuje swoim gościem zakwaterowanie w luksusowych, klimatyzowanych pokojach wyposażonych w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, sejf, lodówkę, zestaw powitalny (czajnik, filiżanki, herbata), a także łazienkę i szlafroki. Większość pokoi posiadają zapierający dech w piersiach widok na taflę morza, oddalonego dosłownie o kilkadziesiąt metrów. Takie warunki sprawiają, że nie chce się wychodzić z pokoju.
W hotelowej restauracji goście mogą skosztować dań przygotowanych ze świeżych, sezonowych składników, pochodzących z otaczającej natury. W menu przewidziano dania w stylu Fit i Wege, które zaskakują nie tylko lekkością, ale i wyjątkowym smakiem.
Na dachu obiektu w Sea View Bar można podziwiać piękną nadmorską panoramę przy lampce wina. Taka atmosfera sprzyja romantycznym chwilom przy zachodzie słońca. W Kawiarni Baltivia oprócz świeżo parzonej kawy, goście mogą próbować przygotowanych w hotelowej cukierni pysznych deserów.
Na osoby lubiące żyć aktywnie, nawet podczas urlopu, czeka sala Cardio-Fitness, gdzie mogą poprawić formę, a przy tym podziwiać morski horyzont. Po wysiłku warto zrelaksować się w hotelowym basenie, jacuzzi, saunie, łaźni czy też w SPA oferującym zabiegi na ciało, twarz, dłonie, stopy, zabiegi wyszczuplające lub fizykoterapię. Hotel przygotował też ofertę SPA dla najmłodszych gości ze specjalnymi zabiegami.
W obiekcie znajduje się pokój zabaw dla dzieci z interaktywną podłogą, na której mogą się bawić, tańczyć, rozwiązywać zagadki, a nawet uczyć. Na miejscu są też liczne gry planszowe, klocki, zabawki i kolorowanki.
Charakterystyczny dla Mielna jest pomnik jelenia, będący sympatycznym akcentem gminy oraz pomnik morsa, który jest usytuowany przy wejściu na plażę na ul. Kościuszki. Pomnik ten jest symbolem organizowanych w Mielnie od 2004 r Międzynarodowych Zlotów Morsów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Baltivia - Andrzej Makowiecki, ul. Cicha 9, 76-032 Mielno, NIP: 6711011449
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Baltivia Sea Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".