Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.

La Luna Hotel ****

Lun, Chorwacja

Wybierz daty pobytu i pokój

krok 1. Wybierz datę przyjazdu
krok 2. Wybierz datę wyjazdu
krok 3. Wybierz pokój
La Luna Island Hotel**** na chorwackiej wyspie tuż przy plaży
Opis
Jak dojechać?
Opinie
Zobacz podobne obiekty
Puchacz SPA
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 299
za noc za pokój 2-os.
Akces Medical Fit & Spa
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 235
za noc za pokój 2-os.
Centrum Zdrowia Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie
3 posiłki dziennie w cenie
Oferta kończy się za 3 dni
od 335
za noc za pokój 2-os.
Alka Sun Resort
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 299
za noc za pokój 2-os.
Villa Solaris
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 179
za noc za pokój 2-os.
ORW Magnat
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Oferta kończy się za 3 dni
od 359
za noc za pokój 2-os.

Opis:

La Luna Hotel**** to nowoczesny i komfortowy obiekt położony w nadmorskiej miejscowości Jakisnica, w północno-zachodniej części wyspy Pag. Malownicza okolica oraz unikatowa flora i fauna zachwycą nawet najbardziej wymagających Gości. Bliskość morza i ciepły klimat sprzyjają wspaniałemu wypoczynkowi. Hotel oferuje komfortowe noclegi w stylowych pokojach, wyśmienitą śródziemnomorską kuchnię, lobby bar, zewnętrzny i wewnętrzny basen, Spa i centrum odnowy biologicznej oraz inne ciekawe atrakcje. Jest to świetne miejsce na relaks z dala od zgiełku miasta, wśród okalającej wyspę natury.

Dla Gości przygotowano eleganckie i przestronne pokoje utrzymane w ciepłej kolorystyce. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, sejf, minibar oraz klimatyzację. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z wanną, kompletem ręczników i suszarką do włosów.

Hotelowa restauracja przygotowuje wyśmienite dania kuchni regionalnej i śródziemnomorskiej. Posiłki komponowane są ze świeżych i dobrej jakości produktów. W ofercie jest szereg specjałów opartych na lokalnych produktach, takich jak ser, jagnięcina, oliwa z oliwek i wino.

Na terenie obiektu znajduje się duży zewnętrzny i podświetlany basen. Oprócz kąpieli można wypocząć obok basenu na wygodnych leżakach (w ramach dostępności). Hotelowa strefa wellness obejmuje: kryty basen, saunę fińską, saunę solną, łaźnię parową, jacuzzi oraz strefę relaksu. Spa oferuje szeroki wybór zabiegów dla ciała i duszy oraz masaże z dodatkami. Aktywni Goście mogą skorzystać z dobrze wyposażonego centrum fitness.

Udogodnienia w hotelu:

Basen krytyBasen kryty
SPASPA
WellnessWellness
RestauracjaRestauracja
BarBar
Ogród / ParkOgród / Park
Plac zabaw dla dzieciPlac zabaw dla dzieci
SiłowniaSiłownia
KlimatyzacjaKlimatyzacja
WindaWinda
ParkingParking
Płatność kartąPłatność kartą

Lokalizacja:

La Luna Hotel**** zlokalizowany jest w miejscowości Jakisnica, niedaleko Lun, na chorwackiej wyspie Pag.

Atrakcje:

Lun jest niedużym miastem położonym w północnej części wyspy Pag, która jest jedną z największych wysp Chorwacji. Panuje tutaj sprzyjający śródziemnomorski klimat i wszechobecny spokój. Niewątpliwą zaletą tej lokalizacji jest unikatowa flora i fauna oraz piękne wybrzeże. Nieco skalisty i surowy krajobraz łagodzi malowniczy widok na Adriatyk oraz gaje oliwne. Fani sportów wodnych również mogą nacieszyć się dobrymi warunkami i czystą wodą.

Atrakcje w okolicy:

  • Ogrody oliwne w Lun
  • Fabryka serów Gligora
  • Zrće – najbardziej znana plaża na wyspie Pag, gdzie odbywają się różne imprezy i festiwale
  • Piękne okoliczne plaże (Metajna, Stara Novalja, Caska)
  • Velo Blato Rezerwat ornitologiczny

Jak dojechać?

Samochód

Najsprawniejszy dojazd z większości regionów Polski wiedzie przez Czechy (Brno), Austrię (Wiedeń i Graz) i Słowenię (Maribor i Ptuj). Granicę słoweńsko-chorwacką przekraczamy wówczas w miejscowości Gruskovje. Dalej kierujemy się chorwackim odcinkiem drogi E59 aż do Zagrzebia. Tam należy zjechać na drogę E65, a później skręcić na drogę E71 i w miejscowości Rapain Klanac skręcić w trasę nr 23. Przejeżdżając przez Senj trzeba wrócić na drogę E65, a następnie skręcić w drogę nr 406 i wybrać się na przeprawę promem. Po przeprawie należy skierować się na trasę nr 106, a w miejscowości Zigljen skręcić w prawo i jechać tą drogą aż do ulicy Jakisnica, przy której znajduje się hotel.

Odległości: 1270 km od Warszawy, 1050 km od Krakowa, 990 km od Wrocławia i 975 km od Katowic.

Pociąg i autobus

Najwygodniej dotrzeć samolotem na lotnisko Split i dalej busem do hotelu.

Adres

La Luna Hotel
ul. Jakisnica 289 a
53294 Lun

Sprawdź ile czasu zajmie Ci podróż samochodem

Oferta prezentowana przez firmę

PUNTA LONGA D.O.O.
Kruge 46 A
10000 Zagreb
NIP: HR 41070360282
Opinie

Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie.

Opinie prezentujemy dla hoteli, które zostały ocenione przez naszych użytkowników co najmniej 3 razy.

Informacja dla konsumentów:

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PUNTA LONGA D.O.O., Kruge 46 A, 10000 Zagreb, NIP: HR 41070360282

Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest La Luna Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.

Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".

Triverna
Triverna to ekskluzywny klub hotelowy ze starannie dobranymi ofertami w wyjątkowych cenach specjalnie dla klubowiczów. Korzystając z naszego Klubu masz pewność, że oferowane promocje są unikalnymi okazjami. Możesz zaoszczędzić nawet do 70%.Serwis triverna.pl używa cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania - zapoznaj się z naszą polityką prywatności.