Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Ostaniec oferuje swoim gościom komfortowe, przytulne i przestronne pokoje wyposażone w: telewizor LCD, telefon, Wi-Fi, łazienkę z kabiną prysznicową z suszarką do włosów. Dodatkowym atutem pokoi dwuosobowych jest balkon.
Kameralny kompleks Wellness pozwala zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. W skład kompleksu wchodzą: sauna sucha - fińska, sauna aromatyczna - biosauna, łaźnia parowa, strefa schładzania z prysznicem wrażeń, strefa wypoczynkowa, wanna z hydromasażem oraz gabinety SPA z bogatą ofertą zabiegów i masaży.
Hotelowa Restauracja oferuje dania kuchni polskiej i europejskiej. Posiłki można spożywać także na przylegającym do restauracji słonecznym tarasie lub w klimatycznym ogrodzie zimowym. Na szeroki wybór koktajli, aromatyczne herbaty, świeżo parzoną kawę, soft drinki, napoje alkoholowe oraz desery Hotel zaprasza do przytulnych wnętrz Sali kominkowej - drink baru z kominkiem.
Dla miłośników potraw z grilla oraz osób lubiących spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi i rodziną na świeżym powietrzu, hotel przygotował Kominki Plenerowe z bogatą ofertą dań staropolskich.
W strefie rozrywki do dyspozycji gości są sala bilardowa z profesjonalnym stołem bilardowym oraz sala gier oferująca piłkarzyki, darts, gry multimedialne. W letnie słoneczne dni skorzystać można z zewnętrznego basenu rekreacyjnego ze strefą wypoczynkową i miejscem do plażowania. Na zwolenników gier zespołowych czeka nowe boisko umożliwiające grę w siatkówkę, piłkę ręczną, piłkę nożną i streetball oraz kort tenisowy.
Dodatkowo dla gości dostępny jest Park linowy z dwoma trasami:
Z myślą o najmłodszych gościach Hotel przygotował szereg udogodnień dla rodziców w dziećmi m.in.:
Przez obszar rezerwatu prowadzą m.in. piesze szlaki: czerwony Orlich Gniazd, zielony Rzędkowicki i czarny łącznikowy z parkingu przy J. Głębokiej, a w sąsiedztwie biegną również: pieszy szlak niebieski Warowni Jurajskich oraz szlaki rowerowe: czerwony Orlich Gniazd, czarny Myszków-Siewierz, zielony Hotelu Ostaniec, a także Transjurajski Szlak Konny.
Zimowa rekreacja na Jurze obejmuje narciarskie trasy zjazdowe, biegowe, a także możliwość zorganizowania kuligu. Główne ośrodki narciarskie to Morsko - 1,5km od hotelu - stok o dł. 400 m, wyciąg talerzykowy oraz ośla łączka dla początkujących dł. 100m, wyciąg taśmowy dla najmłodszych o dł. 80m z karuzelą śnieżną oraz Cisowa - 20km od Hotelu - 2 trasy zjazdowe: niebieska 700 m i czerwona 550 m. Stok oświetlony, ratrakowany, sztucznie naśnieżany, wyciąg orczykowy, wyciąg talerzykowy.
Trasy Biegowe Skalnego Miasta Podzamcza - dla miłośników narciarstwa biegowego przygotowano trasę biegową o długości 5 km., poprowadzoną wśród malowniczych formacji skalnych, sosnowych lasów i ośnieżonych pól z niezwykłym widokiem na ruiny Zamku Ogrodzienieckiego w zimowej szacie. Pięciokilometrowy odcinek ogrodzieniecki trasy jest skomunikowany 1,5 km łącznikiem z trasą w Żelazku, która posiada 5-8 km długości. Trasa dedykowana jest dla narciarzy biegowych uprawiających styl klasyczny.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Bodeko Hotele Sp. z o.o., ul. Jawornik 52A, 43-460 Wisła, NIP: 6492196241
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ostaniec. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".