Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Rychło spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel swoim gościom oferuje schludne, wygodne pokoje, wyposażone w : telewizor, internet WIFI i w pokoju lux - sejf.
Dla gości o wymagającym smaku obiekt oferuje smaczne, estetycznie podawane posiłki, przygotowywane przez kreatywne grono kucharzy.
Na klientów biznesowych czekają dwie nowoczesne sale konferencyjne, które umożliwiają skorzystanie z profesjonalnego wyposażenia audiowizualnego.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
W zakątkach Regionu Trzech Państw rozmieszczone są dwie trasy rowerowe, które umożliwiają poznanie coraz to nowszych i malowniczych miejsc.
Na pewno warty odwiedzenia jest też oddalony o 10 km od obiektu Zamek "Frýdlant" w Czechach, pochodzący z początku XIII w.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Elbest sp. z o.o., ul. 1 Maja 63, 97-400 Bełchatów, NIP: 7691949726
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Rychło. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!