Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf, minibar oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja Rosenkavalier oferuje zarówno lokalne, jak i międzynarodowe dania z karty oraz wspaniałą obsługę w zabytkowym otoczeniu. Codziennie podawane są urozmaicone śniadania w formie bufetu oraz obiadokolację. Szef kuchni dba o jak najwyższą jakość i najlepszy smak przygotowywanych potraw. W skrzydle zamkowym znajduje się również klasyczny Bar Lipizzaner, w którym można rozkoszować się klasycznym koktajlem lub kieliszkiem doskonałego wina z różnych regionów.
Na terenie obiektu mieści się spa o powierzchni 1000 m², w którym dostępne są gabinety masażu i zabiegowe. W strefie wellness można spędzić przyjemnie i aktywnie czas przy basenie, w saunie lub w centrum fitness.
Atrakcje w okolicy:
Będąc w Baden warto wybrać się do niedaleko położonego Wiednia. Można tam zwiedzić muzeum Historii Naturalnej czy Sztuki oraz zabytkowe kościoły i pałace.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Cifcon GmbH, ul. Schlossgasse 9-11, 2500 Baden, NIP: AT 71251101
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Schloss Weikersdorf . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".