Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i stylowe pokoje. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, zestaw kosmetyków, suszarkę do włosów i prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Na terenie obiektu znajduje się klimatyczna restauracja. W menu można znaleźć tradycyjne polskie dania oraz nawiązania do kuchni międzynarodowej. Jest to dobra propozycja dla osób ceniący wyjątkowe smaki oraz połączenie tradycji ze współczesnością. Budynek Dwór Polski, w którym znajduje się restauracja z salami balowymi, konferencyjnymi i apartamentami pochodzi z XVIII i jest pod nadzorem konserwatora zabytków.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Produkcyjne Inkom Sp. z o. o., ul. Pabianicka 67, 97-400 Bełchatów, NIP: 7690502851
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Rezydencja Dwór Polski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".