Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano przestronne i komfortowe pokoje. Wnętrza są eleganckie i nowoczesne. Pokoje są wyposażone w płaski telewizor, klimatyzację, bezprzewodowy internet, minibar, sejf, balkon, suszarkę do włosów oraz łazienkę z prysznicem.
W obiekcie znajduje się restauracja L16, jest to miejsce zetknięcia się kuchni międzynarodowej z kuchnią lokalną. Można tutaj spróbować wielu specjałów przygotowanych z największą starannością. Posiłki są komponowane ze świeżych i dobrej jakości składników. Goście hotelu mają zapewnione codzienne pyszne śniadania i obiadokolacje.
Oprócz restauracji w hotelu są jeszcze dwa bary. Jeden z nich, Bar Minimal Art, oferuje pyszne ciasta i świetne koktajle. Drugi to Sky Bar, który przyciąga malowniczymi widokami z okien tarasu.
Jedną z największych atrakcji dla gości jest centrum odnowy biologicznej Lenti Termálfürdő és Szent György Energiapark. Z hotelu jest bezpośrednie i podgrzewane przejście do atrakcji, takich jak:
Kolejnym miejscem przygotowanym dla gości jest Beauty Farm, gdzie można skorzystać z usług fryzjerów czy kosmetyczek. Na czwartym piętrze hotelu znajduje się strefa wellness, która oferuje sauny, salon masażu i basen. Dla osób potrzebujących odrobiny ruchu przygotowana jest sala fitness z maszynami cardio i sprzętem sportowym. Istnieje możliwość wypożyczenia roweru lub kijów do nordic walking, co pozwala na aktywność fizyczna na świeżym powietrzu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Lenti Gyogyfurdo Kft., Tancsics Mihaly u. 2a, 8960 Lenti, NIP: HU 11937355
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Thermal Hotel Balance Lenti. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".