Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe i stylowe pokoje z klimatyzacją. Kolorystyka jest utrzymana w jasnych i stonowanych barwach. Wnętrza wyposażano w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową, zestawem kosmetyków i suszarką do włosów.
Klimatyczna restauracja proponuje dania kuchni polskiej i regionalnej. W tutejszym menu można znaleźć wyjątkowe i unowocześnione potrawy, aby sprostać nawet najbardziej wymagającemu podniebieniu. Codziennie podawane są wyśmienite śniadania w formie bufetu z najświeższych i dobrej jakości produktów. W wolnym czasie można wybrać się do Lobby baru na dobrego drinka czy piwo.
Atrakcje miasta:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: LUBHOTEL Sp. j., ul. Krańcowa 107 A, 20-338 Lublin, NIP: 7133097901
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Lubhotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".