Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przegotowano stylowe i przestronne pokoje wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, telefon, minibar, sejf, żelazko i deskę do prasowania, szlafrok i suszarkę do włosów. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z wanną lub kabiną prysznicową. Dodatkowo w pokojach Premium znajduje się klimatyzacja i zestaw do parzenia kawy i herbaty.
W ekskluzywnej atmosferze restauracji Franz Joseph i Sissi Goście mogą delektować się wieloma specjałami kuchni czeskiej i międzynarodowej, a także rozmaitymi lekkimi posiłkami i daniami dostosowanymi do specjalnych potrzeb żywieniowych. W tym eleganckim, zabytkowym hotelu codziennie podawane są śniadania w formie urozmaiconego bufetu i obiadokolacje. W stylowej Cafe Imperial, z której roztacza się wspaniały widok na miasto można napić się herbaty lub kawy.
W hotelowym centrum terapii i odnowy biologicznej Goście mogą wypróbować szereg zabiegów spa w luksusowym otoczeniu. Mogą także zrelaksować się w Aqua Center, gdzie znajduje się basen rekreacyjny, jacuzzi, strefa saun, a także jaskinia solna. Wykwalifikowany personel oferuje kilkanaście rodzajów masażu od „czekoladowego” lub „gorącej świecy olejowej” do masażu „Ivy Essence” lub stymulującego łóżka Hydro Jet.
Hotel Hvezda to medyczne spa, w którym leczy się przy użyciu źródeł mineralnych, błota leczniczego i naturalnego suchego gazu wulkanicznego. Marianske Lazne słyną z obfitości naturalnych źródeł leczniczych. Poza leczeniem źródła mineralne są również wykorzystywane do inhalacji i kąpieli mineralnych.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Lecebne lazne Marianske lazne a.s., ul. Masarykova 22, 353 01 Marianske Lazne, NIP: CZ 45359113
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hvezda SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".