Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Goście mają do dyspozycji stylowe i przestronne pokoje, urządzone z dbałością o każdy detal. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, minibar i sejf. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarka do włosów. Dodatkowo, z każdego pokoju rozpościera się widok na ogród.
W hotelowej tawernie serwowane są dania przygotowane według tradycyjnych receptur. Suto zastawione stoły i bogaty wybór alkoholu oraz napojów bezalkoholowych zachęcają do wspólnego biesiadowania.
W Chateau Kynsperk SPA można spodziewać się wspaniałych zabiegów dla relaksu, zdrowia i urody. Centrum odnowy biologicznej z sauną fińską, łaźnią parową i kojącą eukaliptusową sauną to idealne miejsce na odprężenie i oczyszczenie organizmu. Goście mogą zrelaksować się w basenie z wodą morską i cieszyć się bogatą bogatym wyborem zabiegów i masaży.
Czechy słyną ze wspaniałych zabytków, tradycji i doskonałej kuchni. Ta ostatnia jest zróżnicowana w zależności od regionu. Niewątpliwie, będąc w Czechach warto spróbować tzw. polewek, czyli zup bazujących na wywarze mięsnym i doprawionych śmietaną lub zasmażką. Najbardziej popularną zupą jest kartoflanka, czyli bramboracka. Specyfiką kuchni czeskiej jest duża ilość kminku dodawana do dań.
Niezwykle bogatą tradycję ma także czeskie piwo, które jest cenione na całym świecie. Pierwsze wzmianki o piwowarstwie w Czechach pochodzą z XI wieku, a pierwsze miejskie browary powstały w XIV wieku.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Chateau Kynsperk s.r.o., ul. Hlavackova 93/15, 150 00 Praga, NIP: CZ 06685242
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Chateau Kynsperk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".