Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano luksusowe i eleganckie apartamenty, składające się z salonu połączonego z kuchnią, przedpokoju, dwóch sypialni i łazienki. W salonie znajduje się rozkładana 2-osobowa sofa i telewizor z płaskim ekranem. Kuchnia wyposażona jest w lodówkę, zmywarkę, płytę elektryczną, kuchenkę mikrofalową, czajnik bezprzewodowy oraz komplet sztućców i naczyń. W prywatnej łazience znajduje się kabina prysznicowa, suszarka do włosów i ręczniki.
Dla większego odprężenia i odnowy ciała goście mogą skorzystać z nowoczesnej strefy relaksu. Strefa składa się z groty solnej, sauny fińskiej, biosauny aromatycznej oraz jacuzzi. Wszystko to gwarantuje niezwykłe ukojenie zmysłów.
Jest to wspaniała baza wypadowa dla fanów sportów zimowych ze względu na dużą ilość stoków i wyciągów narciarskich oraz wyjątkowe walory przyrodnicze. Znajduje się tu jeden z największych kompleksów narciarskich Kotelnica Białczańska. Znajdują się tutaj koleje krzesełkowe, wyciągi orczykowe i talerzykowe. Dobrze przygotowane trasy odznaczają się różnym stopniem trudności oraz są odśnieżane i oświetlone.
W okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: TATRA STYLE Grzegorz Ślimak, ul. Miłośników Podhala 115, 34-425 Biały Dunajec, NIP: 7361407436
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel Diamond SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".