Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano 47 luksusowo i nowocześnie urządzonych pokoi z balkonami, które zapewniają jednocześnie najwyższy komfort. Przestronne pokoje, wygodne łóżka, piękne otoczenie i nienaganna obsługa to idealne połączenie na udany urlop. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, minibar i sejf. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków.
Hotel Salona Palace ma kilka obiektów gastronomicznych, które mogą zaspokoić różne gusta w zależności od ich nastroju i okazji. Menu zawiera dania kuchni dalmatyńskiej czy międzynarodowej. Warto spróbować także dobrego wina idealnie dobranego do posiłku.
Restauracja Tusculum proponuje dania zainspirowane antyczną kuchnią i tradycyjną kuchnią dalmatyńską. Szef Kuchni korzysta jedynie z najświeższych składników lokalnego pochodzenia, aby dogodzić nawet najbardziej wymagającym Gościom.
Lobby bar to idealne miejsce na krótką przerwę na kawę z przyjaciółmi lub spotkanie biznesowe. Można tam spróbować pysznych drinków i koktajli przygotowanych przez profesjonalnych barmanów.
Joe's Beach Lounge & Bar usytuowany jest przy jednej z najpiękniejszych plaż w Kašjuni. Bar oferuje pyszne jedzenie i napoje, świetną muzykę oraz mnóstwo animacji dla całej rodziny.
Hotelowe Spa i centrum odnowy biologicznej oferuje różnorodne sauny, wanny z hydromasażem, salę fitness i szeroką gamę masaży oraz innych zabiegów. We wszystkich zabiegach odnowy biologicznej i masażach używane są tylko kosmetyki najwyższej jakości. Poza wymienionymi udogodnieniami, hotel dysponuje również krytym i odkrytym basenem, idealnym do rekreacji.
Atrakcje w okolicy:
Nekropolia Manastirine jest najlepiej zachowanym, odkrytym i utrzymanym kompleksem w Salonie. Budowa Salony trwała kilka stuleci, składała się z typowych budynków cywilizacji rzymskiej.
Na północno-zachodnim krańcu miasta Salona znajduje się amfiteatr, stanowiący część systemu obrony miasta. Amfiteatr mógł pomieścić około piętnastu tysięcy widzów, którzy przybywali, by oglądać walki gladiatorów. W pobliżu amfiteatru znajdował się cmentarz dla gladiatorów zabitych na arenie. Na epitafiach można znaleźć ich imiona i pochodzenie.
Solin jest również dobrze znany ze swojego młyna Gašpine z XVIII wieku, udostępnionego do zwiedzania, można zobaczyć stare narzędzia i tzw. Pusty Kościół (Šuplja crkva) - bazylikę koronacyjną króla Zvonimira, gdzie został koronowany w 1076 r. jako król Chorwacji i Dalmacji.
Około 5 minut jazdy od Solin znajduje się piękny półwysep Vranjica. Znany jest z największego morskiego akwarium w Chorwacji z ponad 130 różnymi gatunkami ryb, żółwiami i krokodylami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dolis d.o.o., ul. Don Frane Bulica 87, 21210 Solin, NIP: HR 97596310577
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Salona Palace. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".