Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości klasycznie urządzone pokoje, wyposażone w: Internet, TV, telefon, radio, łazienkę z kabiną prysznicową.
Restauracja Zajazd Staropolski już od lat wpisana jest w kulinarną mapę Torunia i regionu. Jest to niezwykle klimatyczne miejsce na każdą okazję - restauracja z bogata historią. Wyjątkowy smak serwowanych potraw podkreśla unikalny klimat XIV wiecznej kamienicy. Szef kuchni serwuje dania w wyjątkowym, staropolskim stylu. Wśród specjałów czernina, żurek staropolski, bulion z kołdunami, kaczka w sosie owocowym, karkówka z dzika, polędwica po staropolsku oraz sum w migdałach.
Do Torunia jak magnes przyciąga magiczna Starówka, wchodząca w skład zespołu staromiejskiego, który w 1997 roku został wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego Unesco. To jeden z najcenniejszych pod względem architektonicznym zespołów miejskich w całym kraju z pięknym Rynkiem i Ratuszem.
Na uwagę zasługują tutaj również gotyckie kościoły jak katedra Św. Janów czy kościół Św. Jakuba, pozostałości murów miejskich ze słynną Krzywą Wieżą czy zamek w Toruniu. Ale niemal każda kamienica na starówce jest piękna i bogata w historię. Koniecznie trzeba zobaczyć - Dom Mikołaja Kopernika przy ul. Kopernika 15 - obecnie oddział Muzeum Okręgowego.
Niedawno na Starówce, w jednej z kamienic powstał Dom Legend Toruńskich - jest to ciekawa atrakcja dla dzieci i dorosłych.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ogólnopolska Spółdzielnia Turystyczna Gromada, ul. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa, NIP: 5250007968
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Gromada Toruń Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".