Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje, urządzone w eleganckim stylu. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, sejf oraz prywatną łazienkę.
Hotelowa restauracja Yacht dysponuje tarasem i ogrodem bezpośrednio przy promenadzie portowej. Menu a'la carte zawiera dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. W restauracji i barze można cieszyć się przyjemną muzyką, doskonałą kuchnią, winami z Balatonu i doskonałymi koktajlami w ciepłe letnie wieczory.
Hotel oddaje do dyspozycji strefę Wellness, składającą się z 25-metrowego basenu, brodzika dla dzieci, krytego i odkrytego jacuzzi, saun oraz groty solnej. Dodatkowo w SPA można wybrać spośród bogatego wachlarza zabiegów i masaży.
W hotelu Yacht znajduje się centrum medyczne zapewniające usługi zdrowotne, w którym wykwalifikowani lekarze przeprowadzają badania przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu diagnostycznego w relaksującym i komfortowym otoczeniu. Celem centrum medycznego jest zapobieganie, kompleksowe badanie i diagnoza.
Hotel Yacht dysponuje niezwykle dobrze wyposażonym centrum konferencyjnym o pojemności 150 osób, którego unikalną cechą jest panoramiczna sala konferencyjna.
Miłośnicy sportów wodnych mogą skorzystać ze sprzyjających warunków i spróbować swoich sił w różnych dyscyplinach. Oprócz tego warto wybrać się na wycieczkę pieszą lub rowerową aby poznać okolicę.
Jedną z najbardziej znanych atrakcji Siofok są piaszczyste plaże, ciągnące się wzdłuż 17-kilometrowego brzegu. Najpopularniejszą jest Nagy Strand, wzdłuż której ciągnie się promenada Petofi i barwny jarmark wakacyjny.
Jednym z symboli miasta jest wieża ciśnień o wysokości 45 metrów. Aktualnie jest możliwość wejścia na górę i podziwiania malowniczej panoramy okolicy.Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SH-Fejleszto Kft, ul. Vitorlas utca 12-14, 8600 Siofok, NIP: HU 14861011214
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Yacht. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".