Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano przytulne pokoje, urządzone pod kątem jak największego komfortu. Każdy z nich wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, telefon oraz w praktyczną łazienkę z kabiną prysznicową. Większość pokoi dysponuje też balkonem z widokiem na Narew i Zalew.
Aby dobrze zjeść, wystarczy udać się do hotelowej restauracji na tradycyjne, regionalne dania lub zagraniczne klasyki. Po posiłku warto jest wybrać się na lampkę wina czy filiżankę aromatycznej kawy w hotelowej kawiarni.
Dla osób, które wolą aktywny tryb życia, obiekt przygotował squasha, ping ponga, billarda oraz wypożyczalnie rowerów. Po dniu pełnym wysiłku warto udać się do hotelowego baru żeby zrelaksować się, a potem móc spokojnie wyspać i dalej korzystać z uroków tego zielonego miejsca.
Centrum konferencyjne dysponuje licznymi, doskonale wyposażonymi salami. Obiekt słynie z tego, że są tam organizowane konferencje, szkolenia, spotkania firmowe, narady kierownictwa czy eventy integracyjne.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: IBD Business School Sp. z o.o., ul. Panieńska 9, 03-704 Warszawa, NIP: 5222383056
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Green Park Conference Centre. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".