Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe i stylowe pokoje, utrzymane w jasnej kolorystyce. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf, minibar i telefon. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną oraz suszarką do włosów.
Jednym z największych atutów hotelu jest wyśmienita kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa oraz bogaty wybór potraw. Do dyspozycji jest restauracja „Ventola”, nadmorski grill, restauracja „Sirena” i restauracja a'la carte „Oliveto” W restauracji „Ventola” podawane są ciepłe i zimne przekąski, dania główne, pizza oraz desery. Oprócz tego dostępne są hotelowe bary: bar z tarasem, bar przy basenie i bar w lobby.
Hotel dysponuje przestronnym basenem pływowym z widokiem na Novigrad oraz basenem zewnętrznym. Hotelowe centrum odnowy biologicznej składa się z 25-metrowego basenu z podgrzewaną wodą, jacuzzi, sauny fińskiej, łaźni parowej, biosauny, solarium oraz gabinetów zabiegowych i masażu.
Goście mają kilka możliwości spędzania wolnego czasu, takich jak korty tenisowe, dobrze wyposażona siłownia, wypożyczalnia rowerów, plac zabaw, mini klub dla dzieci z programami animacyjnymi.
Piękne Stare Miasto usytuowane jest na małej wyspie, która w XVIII wieku była połączona z lądem. Znajdują się tutaj świetnie zachowane mury miejskie z wczesnego średniowiecza, które są popularną atrakcją tego miejsca. Novigrad zachował swoją średniowieczną strukturę i układ z wąskimi, krętymi uliczkami i małymi sklepami.
Jedną z najpopularniejszych plaż w Novigradzie jest plaża Karpinjan, która rozciąga się na 500 metrów. Plaża znajduje się zaledwie 1 km od centrum miasta. Prowadzi do niej oświetlona promenada dla pieszych lub ścieżka rowerowa.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Aminess d.d., ul. Skverska 8, 52466 Novigrad, NIP: HR58935879058
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aminess Maestral Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".