Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano komfortowo wyposażone pokoje typu Standard, Superior, Business Class oraz Executive. W podstawowym wyposażeniu znalazły się: telewizor z telewizją kablowa, bezprzewodowy dostęp do internetu, przestronna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną.
Nowoczesna restauracja hotelowa to połączenie dobrego stylu z wyjątkowym smakiem. Kuchnia jest oparta na produktach sezonowych: Szef Kuchni wraz ze zmianą pór roku tworzy nową kartę opartą o autorskie receptury.
Osoby spragnione relaksu mogą skorzystać ze strefy Wellness, gdzie czeka na nie m.in. sauna sucha. W ofercie znalazły się również masaże klasyczne, relaksacyjne oraz lecznicze. W salce do ćwiczeń można zadbać o ciało korzystając z bieżni, rowerów stacjonarnych lub trenażera wioślarskiego.
Niewątpliwą atrakcją jest również liczące ponad 40 lat Planetarium. W górnym i dolnym holu przygotowano ekspozycje tematyczne dotyczące kosmosu oraz działalności i osiągnięć Mikołaja Kopernika, organizowane są też seanse naukowe oraz edukacyjne.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mazur-Tourist Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 1, 10-442 Olsztyn, NIP: 7390200330
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Warmiński Hotel & Conference. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".