Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości oddano niedawno odnowione pokoje z podwójnym łóżkiem i widokiem na morze. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf i telefon. Dodatkowo apartamenty są wyposażone w aneks kuchenny z płytą grzewczą, lodówką, tosterem i ekspresem do kawy. Każdy pokój i apartament dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów oraz balkonem.
Codzienne wyśmienite śniadania podawane są w formie urozmaiconego bufetu. Posiłek można zjeść w jadalni lub na tarasie, dzięki czemu jest możliwość podziwiania okolicy. Śniadania są przygotowywane z najświeższych i dobrej jakości lokalnych produktów.
Jedną z najpopularniejszych atrakcji Hvaru jest forteca, która znajduje się na najwyższej części miasta Hvar. Z tej twierdzy roztacza się widok na całe miasto, a także na zapierające dech w piersiach wspaniałe wyspy Pakleni. Twierdza została pierwotnie zbudowana przez Wenecjan w XVI wieku, ale została przebudowana w 1557 roku.
Warto wybrać się również do Jaskini Grapceva, która znajduje się tuż przy opuszczonym mieście Humac. Jest to neolityczna jaskinia, w którą zamieszkiwała jedna z najstarszych cywilizacji na Adriatyku, której historia sięga 5000 lat. Znaleziono tam fragmenty ceramiki i najstarszy wizerunek łodzi.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Orvas d.o.o., ul. Uvala Baluni 9, 21000 Split, NIP: HR38192148118
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel Pharia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".