Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości zostały przygotowane komfortowe i eleganckie pokoje, utrzymane w ciepłej kolorystyce. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet i minibar. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja oferuje wyśmienite dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. Szef Kuchni i profesjonalna obsługa dbają o jak najwyższą jakość i smak podawanych potraw. Codziennie podawane są pyszne śniadania w formie urozmaiconego bufetu oraz serwowane 2-daniowe obiadokolacje. W obiekcie znajduje się również Club Music Club 27 z kręgielnią. Jest to idealne miejsce na nieformalne spotkania przy lampce wina czy drinku.
Do dyspozycji Gości oddano centrum odnowy biologicznej, które oferuje prawdziwy relaks, regenerację i ucieczkę od zmęczenia i stresu. Centrum odnowy biologicznej składa się z:
Atrakcje turystyczne w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GJK Hospitality s.r.o., ul. Jicinska 226/17, 130 00 PRAHA 3, NIP: CZ07320515
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Praded Thamm. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".