Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe pokoje urządzone w klasycznym stylu, utrzymane w jasnej kolorystyce. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, telefon oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Dla osób pragnących chwili relaksu oddano do dyspozycji saunę fińską, która pozwala na odprężenie i oczyszczenie organizmu. Natomiast dla Gości dbających o kondycję przygotowano dobrze wyposażoną salę fitness.
Menu hotelowej restauracji Rogata zawiera szeroki wybór dań tradycyjnej kuchni polskiej oraz międzynarodowej. Szef Kuchni Sebastian Kierczyński z pasją dba o jak najlepszy smak i jakość podawanych potraw. Wszystkie produkty używane do przygotowania tych wszystkich specjałów pochodzą od sprawdzonych dostawców.
Wieczorem warto wybrać się na pysznego drinka czy koktajl do jednego z hotelowych barów. Do dyspozycji Gości jest również czterotorowa kręgielnia.
Dla najmłodszych przygotowano mały kącik zabaw, gdzie do dyspozycji mają zabawki i gry edukacyjne.
Atrakcje i zabytki w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: KOS Elektro System Sp. z o. o., ul. Wrocławska 43, 62-300 Września, NIP: 7891565060
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Kosmowski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".