Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Każdy apartament jest urządzony w indywidualnym stylu i składa się z sypialni i salonu z dobrze wyposażonym aneksem kuchennym, stołem jadalnym i nowoczesną łazienką. Dodatkowo w wyposażeniu jest telewizor z płaskim ekranem i bezprzewodowy internet.
Po intensywnym dniu spędzonym na nartach lub pieszych wycieczkach można wybrać się do ekskluzywnego centrum odnowy biologicznej z tarasem zewnętrznym. Na Gości czeka możliwość relaksu w saunie fińskiej, łaźni parowej lub saunie na podczerwień. Po odprężającej sesji w saunie warto skorzystać z jacuzzi lub w eleganckiego pokoju relaksacyjnego.
Obiekt oferuje również możliwość ćwiczenia w mniejszej, ale dobrze wyposażonej siłowni. Goście mają do dyspozycji maszyny cardio (bieżnię, rowery stacjonarne, kabinę wioślarską), maszyny wspomagające (wielofunkcyjna wieża wspomagająca, ława stołowa) oraz różne pomoce ruchowe i rehabilitacyjne.
W pobliżu znajdują się również ciekawe zabytki, jak np. Lewoczę z idealnie zachowanym starym miastem z licznymi zabytkami, kamienicami, renesansowym Ratuszem, kościołami minorytów czy fragmentami murów obronnych z XIV-XVIII w. Warto zobaczyć też Czerwony Klasztor, który jest sporych rozmiarów zespołem klasztornym kartuzów i kamedułów. Niedaleko znajduje się Zamek Spiski z Kapitułą Spiską zaliczany do największych tego typu w środkowej Europie.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Apartmany Sileas s.r.o., Dolné Rudiny 1, 010 01 Žilina, NIP: SK 2023699700
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartmany Velka Lomnica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".