Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dwór Kombornia Hotel&SPA**** to butikowy hotel położony w miejscowości Kombornia, 11 km od Krosna. Częścią zespołu dworsko-parkowego jest hotel 4* oraz Folwark*** mieszczący się w dwóch urokliwych, zabytkowych budynkach oddalonych o 100 m od Dworu, połączonych przejściem podziemnym z budynkiem basenu. Do dyspozycji gości oddano komfortowe pokoje, hotelową restaurację, strefę wellness, ChocoWine SPA i Salon Win Karpackich.
Pokoje hotelowe 4* w Dworze są klimatyzowane, przestronne i charakteryzują się stylowymi wnętrzami. Są wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, TV, WiFi, telefon, biurko, stolik, foteliki, sejf, mini-bar, czajnik elektryczny lub ekspres do kawy, filiżanki, zestaw kosmetyków, szlafroki, wodę mineralną oraz zestaw powitalny z herbatą i kawą rozpuszczalną. Hotel zadbał też o udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Mieszczące się w dworskiej oficynie pokoje w Folwarku*** są przytulne i komfortowo urządzone. W ich wystroju dominują ciepłe barwy inspirowane winem i czekoladą. Pokoje są wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, kosmetyki hotelowe, szlafroki na czas pobytu, TV, WiFi, telefon, biurko, minibar, sejf, dodatkowy wentylator, czajnik elektryczny, filiżanki, wodę mineralną oraz zestaw powitalny z herbatą i kawą rozpuszczalną.
Obiekt zaprasza do dwóch eleganckich restauracji – Magnolii i otwartej na park Restauracji Ogrodowej. Szef kuchni proponuje dania zgodne z ideą slow food, które powstają w oparciu o wysokiej jakości produkty lokalne. Warzywa, owoce i zioła w sezonie trafiają na stoły wprost z dworskiego ogrodu i sadu, a sery, mięsa i pieczywo od lokalnych producentów. Regularnie od 2014 roku Dwór Kombornia Hotel&Spa**** oraz Restauracja Magnolia są wyróżniane w żółtym przewodniku Gault&Millau (obok Michelin jednego z najbardziej renomowanych i wpływowych przewodników na świecie) oraz uzyskują odznaczenia „Poziomek” (znak jakości Magdy Gessler).
Dla chwili relaksu warto udać się do strefy wellness, która dysponuje basenem, jacuzzi, saunami, łaźniami i siłownią dla aktywnych. ChocoWine SPA zaprasza na zabiegi czekoladowe i winoterapeutyczne, masaże, zabiegi pielęgnacyjne twarzy i ciała, zabiegi fizjoterapeutyczne, mezoterapię igłową, karboksyterapię, a także pełną ofertę zabiegów kosmetycznych. Centrum Rehabilitacji oferuje profesjonalną terapię schorzeń i problemów bólowych związanych z narządem ruchu, także przy użyciu rewolucyjnej technologii Indiba Activ.
Salon Win Karpackich powstał w XVIII-wiecznej piwnicy. Oferuje kolekcję win z regionów położonych na obszarze Karpat. Aby wino mogło być zaprezentowane w Salonie, musi być uznane w swoim regionie lub kraju pochodzenia.
Na terenie obiektu znajduje się zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, piękny, zabytkowy park w stylu angielskim, dworskie sady i ogród warzywny. W dworskich stawach goście mogą spróbować swoich sił w sportowym wędkowaniu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: RSF Sp. z o.o., Dworska 52, 38-420 Korczyna, NIP: 9451990966
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Dwór Kombornia Hotel&SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".