Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel oferuje swoim gościom 61 elegancko zaprojektowanych pokoi rozmieszczonych na 4 piętrach odnowionej i gustownie zaaranżowanej kamienicy. Wszystkie pokoje urządzone zostały z myślą o komforcie gości oraz z założeniem, aby umożliwić im nieograniczony relaks i odpoczynek. Do ich dyspozycji w pokojach znajdują się prywatna łazienka z suszarką do włosów, telewizor, radio, ekspres do kawy, minibar, czajnik oraz sejf.
Na terenie całego obiektu istnieje możliwość podłączenia do bezpłatnej sieci WiFi. Hotel wyposażony jest w windę w celu łatwego przemieszczania się gości między piętrami oraz dysponuje restauracją, w której serwowane są śniadania w formie bufetu. Do użytku gości jest również dziedziniec, w którym można przyjemnie spędzić wolny czas. Hotel gwarantuje najwyższą jakość usługi, a co za tym idzie – zadowolenie gości.
W odległości 5-minutowego spaceru od hotelu znajduje się także Rynek Główny Krakowa, w obrębie którego mieści się XIV-wieczna Bazylika Mariacka oraz zabytkowe Sukiennice. W gotyckim kościele zwiedzający mogą podziwiać między innymi ołtarz wykonany w XV wieku przez Wita Stwosza oraz witraże zaprojektowane przez Józefa Mehoffera i Stanisława Wyspiańskiego. Na terenie współczesnych Sukiennice odwiedzający mogą zakupić pamiątki oraz regionalne rękodzieło, zaś na piętrze czekają na nich dzieła Jana Matejki, Aleksandra Gierymskiego czy Władysława Podkowińskiego, które są elementem wystawy Galerii Polskiego Malarstwa i Rzeźby XIX wieku.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Premium Hotels Pergamin Sp. z o.o. SKA, Królowej Jadwigi 98, 30-209 Kraków, NIP: 6772380425
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pergamin Old Town Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".