Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały niezwykle komfortowe pokoje i eleganckie apartamenty. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, sejf, bezprzewodowy dostęp do internetu, czajnik, telefon, minibar oraz łazienkę z kabiną prysznicową. Apartamenty złożone są z dwóch sąsiadujących ze sobą pomieszczeń: sypialni oraz pokoju dziennego.
Goście hotelowi mogą odwiedzić stylową i pięknie zaaranżowaną restaurację "Pasjami", gdzie w przytulnych wnętrzach serwowane są najlepsze dania kuchni polskiej w bardziej nowoczesnym wydaniu. Każda potrawa to połączenie kunsztu i kreatywności Szefa Kuchni z produktami najwyższej jakości.
Wielbiciele dobrej aromatycznej kawy oraz herbaty mogą spędzić miłe chwile w "Cafe Resto". Dodatkowo, w kawiarni skosztować można pysznych deserów, ręcznie wyrabianych pralin oraz lekkich potraw w sam raz na lunch.
Hotelowa strefa SPA oferuje szeroką gamę zabiegów pielęgnacyjnych dla ciała i kojących dla duszy. Wśród zabiegów i ceremonii znaleźć można m.in. hammam turecki, chiński masaż stóp, peeling kawitacyjny. Ponadto, goście hotelu mogą skorzystać z sauny.
Najbardziej znaną atrakcją Sopotu jest bez wątpienia najdłuższe w Polsce i Europie drewniane molo, którego długość liczy ponad 500 metrów. Zostało zbudowane na początku XIX wieku i stało się niekwestionowanym symbolem Sopotu.
Drugim symbolem miasta jest Krzywy Domek mieszczący się przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. Z kolei sama ulica jest głównym deptakiem zwanym Monciakiem. Wzdłuż niej rozsiane są liczne knajpki, sklepy z pamiątkami i zabytkowe kamienice.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rezydent S.A., ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, NIP: 5262322227
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Rezydent Sopot. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".