Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 200 miejsc noclegowych w 126 komfortowych pokojach i apartamentach. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor, lodówkę, dostęp do WiFi, telefon, suszarkę do włosów, ręczniki, czajnik elektryczny oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Restauracja ArcheVita to wyjątkowe miejsce, w którym skosztować można znakomitej kuchni, zarówno regionalnej, jak i międzynarodowej. Całość dopełnia autorskie menu Szefa Kuchni.
Na gości spragnionych odpoczynku czeka Strefa Relaksu, w której można odprężyć się w łaźni rzymskiej, saunie fińskiej i jacuzzi lub skorzystać z oferty gabinetu masażu.
Najbardziej znanym zabytkiem i jednocześnie celem licznych pielgrzymek jest zespół klasztorny na Jasnej Górze. To nie tylko jedno z najważniejszych miejsc kultu maryjnego, ale również zbiór wielu dzieł sztuki sakralnej.
Pozostając w temacie budowli sakralnych, warto odwiedzić miejsce, gdzie zebrano takie budowle z całego świata w wersji miniaturowej. Park Miniatur Sakralnych znajduje się przy ulicy Złotej 42. Na terenie parku, oprócz samych miniatur, znaleźć można wiele atrakcji dla młodszych i starszych turystów m.in. place zabaw, park linowy, platformy widokowe.
Będąc w Częstochowie warto też wybrać się w podróż w czasie odwiedzając Muzeum Produkcji Zapałek. Jest to unikat w skali europejskiej. Zwiedzający mają okazję zobaczyć linię produkcyjną z lat 30. XX wieku.
Tuż za granicami miasta rozciąga się Jura Krakowsko-Częstochowska pełna malowniczych krajobrazów, jaskiń wartych odkrycia i średniowiecznych ruin zamków osnutych legendami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Arche Spółka Akcyjna , Ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa, NIP: 8211639335
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Arche Hotel Częstochowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".