Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Gryf to komfortowy ośrodek z nowym basenem i strefą wellness. Obiekt przeszedł kompleksowy remont, dzięki czemu oferuje także odświeżone i dobrze wyposażone pokoje. Znajduje się jedynie 350 m od plaży w urokliwej wypoczynkowej miejscowości Międzywodzie.
W całkowicie odremontowanych wnętrzach na gości czeka 50 przestronnych pokoi. Goście wypoczywający w Gryfie mają do dyspozycji nowoczesne i gustownie urządzone pokoje wyposażone w: TV, lodówkę, filiżanki, czajnik do gotowania wody, szklanki, toaletkę, lustro, dostęp do W-Fi. Wszystkie pokoje posiadają balkony z widokiem na miejscowość. Łazienka jest wyposażona jest kabinę prysznicową, WC, umywalkę, suszarkę do ręczników i komplet ręczników. W recepcji można wypożyczyć ręczniki plażowe i sprzęt plażowy (zgodnie z dostępnością).
Ośrodek Gryf zapewnia swoim gościom wyżywienie w jasnej sali jadalnianej. Śniadania są podawane w formie bufetu, a obiadokolacje serwowane.
Nowy basen kryty oferuje szereg atrakcji. Wyposażono go w przeciwprąd, hydromasaże i ścieżkę wodną do masażu stóp, a tuż obok znajduje się jacuzzi. Centrum wellness uzupełnia strefa saun z sauną suchą, infrared oraz łaźnią parową. W ciepłe dni dodatkową atrakcją hotelu jest basen słoneczny - na leżak można się udać wprost ze strefy basenowej.
Dzieci w Gryfie mogą skorzystać z placu zabaw na świeżym powietrzu w ogrodzie oraz kącika zabaw w obiekcie.
Międzywodzie to kameralna miejscowość malowniczo położona nad Morzem Bałtyckim i Zalewem Kamieńskim na wyspie Wolin. Otaczają ją piękne lasy bukowe i dębowe, co sprawia, że wyróżnia się wybitnymi walorami krajobrazowymi.
Przyjeżdżając do Międzywodzia, docenisz szeroką i piaszczystą plażę, wspaniały mikroklimat oraz trasy rowerowe i piesze. Specyficzne położenie sprawia, że woda w Bałtyku jest tu cieplejsza niż na innych polskich kąpieliskach.
Najbliższe otoczenie to szereg atrakcji dla odwiedzających, a wśród nich między innymi:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Gryf Resort 2 sp. z o.o., Aleja Papieża Jana Pawła II 19/2, 70-453 Szczecin, NIP: 8513280664
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ośrodek Gryf Międzywodzie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".