Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Admirał**** oferuje swoim gościom klimatyzowane pokoje 1 i 2-osobowe. Charakteryzują się one spójnym wystrojem oraz bogatą kolorystyką, dając gościom poczucie komfortu oraz luksusu. Wszystkie pokoje wyposażone są w internet bezprzewodowy, telewizor z dużym wyborem kanałów, sejf, czajnik elektryczny, zestaw do kawy i herbaty oraz minibar. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę, w której znajduje się kabina prysznicowa, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarka do włosów.
Restauracja hotelowa specjalizuje się w przygotowywaniu przepysznych dań kuchni regionalnej i europejskiej. Śniadania wydawane są w formie bufetu, dzięki czemu można wedle upodobania skomponować własny zestaw. W obiekcie znajduje się również bar kapitański, serwujący aromatyczne kawy oraz wyszukane drinki.
Hotelowe SPA umożliwia skorzystanie z sauny suchej, sauny parowej oraz pokoju wypoczynku. Taki relaks korzystnie wpływa na poprawę nastroju, redukuje stres oraz polepsza siły witalne. W strefie wypoczynkowej można odprężyć się w saunie suchej, która posiada specjalny system schładzania, bądź parowej z aromaterapią.
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całego świata. Tutaj historia wytwornie przeplata się z nowoczesnością. Odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Położenie miasta nad brzegiem Zatoki Gdańskiej Morza Bałtyckiego podnosi jego atrakcyjność. Gdańsk jest chętnie wybierany jako cel tzw. city break. W kilka dni można zwiedzić miasto i przy okazji odpocząć na plaży.
Gdańsk jest stolicą województwa pomorskiego. Ma niespełna 500 tysięcy mieszkańców, zajmuje 6. miejsce w Polsce pod względem liczby ludności. Posiada duży bałtycki port handlowy i jest ważnym ośrodkiem gospodarki morskiej. Odgrywa istotną rolę jako część Trójmiasta – aglomeracji, w której łączy się z Sopotem i Gdynią. Posiada bardzo bogatą historię miasta królewskiego i hanzeatyckiego. Lokalizacja u ujścia Wisły do Bałtyku sprawiła, że miasto prężnie rozwijało się jako port handlowy. To właśnie tutaj przez wieki spławiano towary z południa i centrum Polski. W XVI w. Gdańsk był najbogatszym miastem Rzeczpospolitej. Symbolicznie jest uznawany za miejsce wybuchu II wojny światowej oraz początku upadku komunizmu w Europie Środkowej.
Różnorodne dzieje historii miasta możemy poznać w rozmaitych miejscach, w tym nowoczesnych muzeach. Dlatego przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta. Koniecznie trzeba poznać historię Westerplatte i Twierdzy Wisłoujście. Zapoznać się z wydarzeniami w Stoczni Gdańskiej na nowej wystawie Europejskiego Centrum Solidarności. Odnaleźć Muzeum Bursztynu oraz molo w Brzeźnie. Jest ono oddalone od tego słynnego w Sopocie zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
Atrakcje Gdańska w centrum miasta:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Admirał Sp. z o.o., ul. Tobiasza 9, 80-837 Gdańsk, NIP: 5833105808
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Admirał. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".